Vintern 2008/2009



En natt knackade Riku på mitt fönster. Hans bil hade dött och han behövde någonstans att sova. Jag hade inte träffat honom sen jag var liten, så det var lite stelt i början men allting slutade med att vi kröp ner i min säng och diskuterade Jokern. Efter två timmars sömn gick jag till skolan.




Det närmade sig jul.



Efter nyårsafton bjöd jag hem Jay på blåbärsmuffin och berättade att jag skulle flytta ut till landet och börja på en folkhögskola.




Jag började på skolan. Vart fan är min Jokerposter som syns i bakgrunden?!



Jag tillbringade många helger hos Jojan.



En söndag satt en väldigt bakis Mille och Tor och åt ostbågar.



Jag hade grabbkväll hos mig tillsammans med MBT, Zacke och några fler. Kvällen slutade med en mysig stund på McDonalds med Gustav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0