We're all mad here

Inatt tror jag att jag bestämde mig. Jag har alltid velat ha tatueringar, men tanken på att motivet ska finnas kvar för resten av livet har fått mig att tveka. För att inte tala om smärtan. Så varför inte börja med en liten text? Eller egentligen vill jag ha en speciell lång text, men det skulle inte funka. Den skulle ta för mycket plats och det skulle nog inte se snyggt ut. Men jag kan alltid ta en liten del av texten.

Beyond a shattered looking glass
fairytale becomes nightmare
imagination becomes madness
toys become weapons
friend becomes foe
and time is running out
Alice grew up
So did Wonderland

Seriöst, jag älskar verkligen texten... Men det går inte. Nej, det går blir en liten del av den. Frågan är bara vart man ska sätta den så att det blir snyggt. Och vilken skrivstil ska man ha? Jag är lite småförtjust i både tvåan och sexan. Sen är det ju det hela med texter och tatueringar... Ska man ha med kommatecken och punkter?


Kommentarer
Postat av: Nyahnyah

5!

2011-11-21 @ 17:18:56
Postat av: Linda

Jag älskar tatueringar, men har ingen själv (än). Tycker du har en superfin text här, om det hade varit JAG, hade jag valt utan kommatecken och punkter. 5:an tycker jag är finast. Finns många ställen att ha den. I nacken, på axeln, eller på sidan av armen kanske?

2011-11-23 @ 23:04:00
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0