6 dagar i Horred

Kanske dags att skriva lite om semestern i Horred? Jag tog som sagt det bästa kvällståget. Knappt några människor, man kunde bre ut sig på dom bästa platserna, det var tyst och vi stannade bara tre gånger. Olle stod och väntade på stationen och vi körde till skolan där Mike satt uppe och väntade. Vi var uppe alldeles för sent och sov i fyra och en halv timme innan vi skulle upp till skolan. Jag var med på dagens lektioner och fick träffa alla underbara människor och lärare igen (som om lärare inte är människor...) och på kvällen spelade vi sällskapsspel. Ännu en gång var jag vaken hela natten och sov bara i några få timmar. På lördagen blev det filmkväll med Big fish och jag var vaken till åtta på morgonen. Söndagen spenderades i sängen (det låter alltid lika roligt) med Mike och jag gick och la mig halv sju. På måndagen åkte jag och Olle och köpte pizza och våldgästade Linus som vi stannade hos hela kvällen. På tisdagen skulle jag ju åka hem, så jag packade och nojjade mest hela dagen tills jag och Olle satte oss i bilen. När vi kom fram till Varberg var tåget försenat, så vi åkte på äventyr till mitt gamla hus och hälsade på Luna. Kanske inte konstigt att jag behövde sova ikapp en vecka när jag kom hem?

Bilder från veckan



Patrik hade tagit med sig en gigantisk tv



Jag sov i det berömda "sex-rummet" där den romantiska stämningen var på topp



Internatet har roliga regler



Olles bil är full av skatter



Luna blir alltid lika glad när hon ser mig



Jag lyckades få ett perfekt kvällståg på vägen hem igen! Dessutom satt världens finaste mastiff och sussade bredvid mig under hela resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0