Garderobers skillnad

Nu bjuder jag på mig själv, eller snarare min lite mindre intelligentare sida.

Jag har nog sett majoriteten av alla "tjejfilmer" och "tjej-tvserier" som finns och alla nämner ständigt att dom vill ha en walk in closet. Min mamma vill ha det, min syster vill ha det, jag vill ha det... Men jag (nästan imponerande nog) har enbart hört ordet/orden och aldrig sett någon skriva det. Så jag har under alla dessa år sagt "walking closet", istället för "walk in closet". Så för några minuter sen såg jag för första gången hur det faktiskt stavas och ska uttalas och har skrattat ihjäl mig.


Nu när humorn är igång... Det är skillnad på en walk in closet och en faktiskt walking closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0