2 augusti ´09 - Egentligen 31 juli

Det hände en ganska rolig grej i fredags. Mamma väckte mig nio på morgonen och sa att jag skulle ta ut Nellie. Jag var så trött att jag knappt kunde tänka så jag kopplade henne och gick ut. Några gator ifrån vårat hus piggnar jag till lite och upptäcker att jag står där i min rosa snobben-pyamas och gummistövlar xD

Jojan kom hem till mig under dagen. Vi tittade på Gilmore Girls och Dragon Ball evolution på kvällen och somnade ganska tidigt. Vi hade bestämt att vi skulle ta tåget till Göteborg halv elva och innan dess skulle vi panta tusentals burkar och flaskor, så vi behövde all tid vi kunde få. 

Anton ringde också. Underbart att höra hans röst igen

   
En grön Jojan och en kliande Nellie i min nya säng
(min säng är inte så liten som den ser ut dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0