21 augusti ´09 - Pizzaaa <3

Det luktar pizza i hela huset. Ända sen jag slutade äta bebismat har vi ätit pizza varenda fredag. Även om jag hade varit fast på en öde ö hade jag vetat när det var fredag för mina smaklökar hade kännt det. Så nu ska jag gå ut och äta den... eh, hur många pizzor kan man ha slukat om man ätit en varje vecka i typ arton/nitton år? Aja, skitsamma. Nu ska jag gå ut och äta den miljonde (är det ens ett ord?) pizzan i mitt liv. Sen ska jag jaga i skafferiet efter chips och sen försöka få igång mitt Lost-maraton på allvar. Jag har väntat med femte säsongen ända tills igår då jag såg halva första avsnittet (jag lyckades somna...) så jag har mycket att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0