22 augusti ´09 - Bätmän!

Godmorgon ♥

Jag låg vaken till halv fem och tittade på Batman inatt. Imorse var jag sådär överdrivet kissnödig, överdrivet hungrig och hade en såndär överdrivet smärtsam mensvärk. Så när jag vaknade fick jag panik för jag visste inte vilket jag skulle ta itu med först. Men det löste sig och nu är bara mensvärken kvar som alltid.

Det här kommer bli en jävligt bra dag. Jag kommer vara ensam hemma hela dagen. Jag ska baka lite, kanske sola om solen håller i sig, städa mitt rum, ta ut Nellie och börja packa inför skolan och kanskekanskekanske om jag orkar plugga teori.

Vänta lite... Fan. Nu hörde jag brorsan ute i hallen >.< Aja, det var nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0