22 augusti ´09 - Cheese rings

Jag ser ut som man ska se ut en fredagsnatt. Mjukisbyxor, skabbigt hår, ett glas med halvurdrucken coca cola och tröjan full med smulor efter kvällens snacks. Först kom ostbågarna, sen ostbollarna och nu ostringarna som jag inte direkt rekomenderar. Visst, dom var väl goda men smaken påminner ju knappt om dom andra ost-grejerna.

Imorgon ska jag börja småpacka inför att flytta tillbaka till skolan igen. På söndag ska jag packa klart resten, träffa Jay en stund och sen sova hos Anton. Vi kommer vara framme på skolan vid sju/åtta-tiden på måndag morgon och egentligen ska vi inte få reda på vilka rum vi har fått förrens klockan tio, men jag ska försöka charma lärarna lite så att vi slipper sitta och stirra in i en vägg i flera timmar och istället kan packa upp i våra rum.

Kommentarer
Postat av: Elin mj.

Hehe! :) Det är blandraser.. Pitbull/Amstaff - dock mest Pitbull :)



Läcker blogg och ja, en väldigt söt Sailor Moon :)

2009-08-22 @ 09:53:03
URL: http://eliinmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0