9 augusti ´09 - Gruppsex

Vi skulle fira Antons lillasysters födelsedag så vi åke ut till deras stuga tillsammans med några kompisar och kusiner och åt mat. Sen skulle dom ut på havet så vi tog båten och åkte wakeboard. Jag funderar på om jag ska våga mig på det nångång för det såg jävligt kul ut.

Imorse vaknade jag på fel sida och började morgonen med att gnälla på Anton och sen upptäckte jag att en mygga med dålig humor hade gjort de tre vise männen i min armhåla -.- Vi gick ner för att äta frukost efter att jag skällt på Anton utan minsta anledning och självklart fortsatte det vid köksbordet också. Jag blev riktigt sur på mig själv för att jag startar bråk utan anledning och tog ut det över honom. Då tog han upp ett skalat kokt ägg, gjorde ögon, näsa, mun, satte på Michael Jackson och gjorde en äggkonsert för mig. Jag kunde inte hålla mig för skratt och blev på bättre humör. Jag har världens bästa pojkvän.

Didde kom över och visade en sjuk video där alla seriefigurer har gruppsex. Först sög någon av Batman och jag blev lite grinig och sen använde Batgirl en dildo på Sailor Moon samtidigt som hon slickar Betty Boop som får bröstvårtorna slickade av Jessica Rabbit och då blev jag riktigt förolämpad å alla seriefigurers vägnar.


Kommentarer
Postat av: Anton

Naww ;] nån dag ska du testa wakeboard ;) Du gjorde mig lite orolig med överskriften dock hehe xD.. älskar dig gumman <3

2009-08-17 @ 21:26:04
URL: http://livetpahelsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0