10 augusti ´09 - Chokladbollar

Jag och Nellie var ute på äventyr i skogen imorse och jag trillade och flög in i ett träd...


Jag blev sugen på att baka, men kunde inte bestämma mig för vad jag skulle hitta på. Kladdkaka gör jag alltid, så jag bestämde mig för att ge mig in på lite svårare saker som kanelbullar. Men dom skulle jäsa och hålla på och matlagning är inte min starka sida och jag ville inte utmana ödet så det fick bli chokladbollar. Vi hade inget havregryn så jag sprang över till Jason med Nellie och Venus efter mig. Samtidigt som Jay rotade i skafferiet gick både Nellie och Venus in i huset och såg sig omkring tills Jay jagade ut dom. Hemma igen satte jag igång och när degen var färdig skulle jag smaka lite. När halva degen var uppäten mådde jag riktigt illa och gjorde bollar av resten och slängde in dom i frysen.


Den tycker jag var lite rolig

"Hörde du talas om kvinnan som äntligen förstod sig på män?
Hon dog av skratt innan hon hann berätta det för någon."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0