10 december ´09 - Pokémon Yellow



Anledningen till att jag inte skrivit något på fyra dagar är för att jag fått ett nytt beroende. Jag hittade mitt gamla Pokémon-gameboy och så försvann jag in i en annan värld. Jag sitter och spelar detta i skolan, efter skolan, på nätterna, så fort jag får chansen.

Anton och Anderas blev lite sugna på det också så dom laddade ner alla dom andra spelen och nu har vi haft Pokémon-maraton två kvällar på raken.












Det känns ändå bra och roligt att man har något som man vill lägga ner så mycket energi på som möjligt. När jag inte spelar så sitter jag på internet och letar efter fusk, information, osv för att mina Pokémon ska bli så bra som möjligt. Dock spreds sig detta ganska fort runt på skolan. Majoriteten tycker att det är coolt, resten småretas lite men vill ändå se hur det ser ut och så. Det var ett jävla gnäll om att det är bättre att spela spelen på datorn och att gameboy är ute, men vafan jag kan spela när jag vill tillskillnad från dom som har sina spel på datorer.







Pokémon theme song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0