26 juli ´09 - Flytt

Det har varit årets mest fysiskt jobbigaste dag. Jag och pappa flyttade världens största och tyngsta soffa genom hela huset för att sen lägga upp den på ett flak. Sen körde vi hela vägen till Göteborg till lägenheten och lyfte in den dit. Efter det skulle alla möbler flyttas runt för att den skulle få plats. Två jävla timmar senare är vi färdiga och ska lyfta ut sängen som stod där till flaket. Hem igen. Vi lyfte ut sängen och kom på att vi inte hade någon aning om vart vi skulle göra av den, så jag fick behålla den. Men självklart fick inte den plats på mitt rum så dom senaste två timmarna har jag tillbringat med att möblera om på mitt rum och nu har jag en dubbelsäng ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0