31 juli ´09 - Wind Up Toy

Jay var här från fem till elva. Hon hade också varit ute innan när regnet förstörde mitt hår  xD Vi snackade skit (som vanligt) och tittade på Coraline. När hon gått hem tittade jag på Lukas Moodyssons senaste film Mammut. Det är Moodysson som även gjort bland annat Lilja 4-ever och Fucking Åmål så självklart var den bra och känslosam, men ändå... Kom igen, Lukas. Du kan bättre än så här. Klockan är nästan två, jag lyssnar på Alice Cooper och jag är så otroligt pigg >.< Det går verkligen inte att sova. Men om jag är vaken hela natten, så kommer jag sova hela dagen imorgon och sen när Jojan kommer hit på kvällen och vi ska sova kommer jag inte att kunna göra det för att jag sovit hela dagen. Efter alla år av tjatande från mamma har detta nu fastnat i huvudet. Hon var inne på mitt rum innan och frågade om jag kunde ta undan disken i köket. Jag tänkte att det kunde väl inte vara så mycket så jag sa ja. När jag kom ut till köket och mamma gått och lagt sig såg det ut som om det varit krig där inne. Jag har en alldeles för stor och stökig familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0