3 november ´09 - Halloween

Halloween var väl ganska okej. Jag och Jay satt hemma hos henne och förfestade i några timmar och precis när vi skulle åka ner till krogen blev vi bjudna på en fest som vi stack till istället. Där träffade vi massa esteter och hade allmänt roligt.
Klockan två blev alla utslängda för att damen i huset skulle sova. Vi åkte och hämtade Anton och Robin som ville till campino och äta.

När vi skulle gå ut därifrån ropade en kille efter mig "Du tjejen, jag måste bara säga att du är otroligt söt. Jag menar det verkligen", sen tittade han på Anton och sa "Ta ordentligt hand om henne". Jag blev så glad att jag tjatade om det resten av vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0