20 oktober ´09 - Sjuk

Precis som resten av Sverige har jag nu blivit sjuk. Varje gång jag pratar eller sväljer känns det som om det rinner nålar genom halsen och min näsa rinner som en vattenkran.

Igår under mötet kände jag hur jag bara mådde sämre och sämre. När jag kom tillbaka till Tallbacken tittade jag och Anton på Kill Bill. Jag somnade efter tjugo minuter och vaknade upp mitt i Black Mambas och Gogos fight och mådde så äckligt dåligt att jag först somnade om och sen fick Anton hjälpa mig in i på rummet där jag bäddades ner. Vi tittade på Babe (ni vet, den där underbara filmen om en gris som blir en vallgris) och sen började vi titta på tvåan, men jag somnade med en gång.

Imorse när vi satt på mattelektionen trodde jag att jag skulle dö, men nu känns det lite bättre. Det är ju alltid jobbigast på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0