Ibland tänker jag...

... på det här med känslor som inte borde få finnas.

Jag känner mig som en älva. Alla dom här känslorna får inte plats i den här lilla kroppen. Idag skulle jag vilja skriva hur jag känner. Men jag kan inte, för jag kommer inte på några ord som skulle kunna beskriva det här.
Jag har inte mått så här dåligt på väldigt, väldigt länge.

Ännu en granne dog idag.
Farmor är död.
Och jag vill prata med Hanna. Bara få en enda förklaring.
Skitsamma om den är dålig, bara jag får en.
Idag efter alla år saknar jag det lilla vi hade.

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen Same ★

Vilken snygg header du hade!

2009-10-26 @ 19:06:33
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0