21 september ´09 - Jag hatar hela världen

*Läs detta med arg, irriterande röst så att du blir lika sur för mig. Läser du detta med fågelsångsröst kommer det inte att låta lika allvarligt*

Som sagt, jag och Jay fotade jättemycket i fredags. Igår packade jag ner min photoshop-bok på 468 sidor just för att jag skulle sitta framför datorn hela veckan och snygga till bilderna. Dessutom skulle jag ha internet för evig tid och blogga hela dagarna.

Igår körde jag och Anton till skolan vid fyra-tiden med pizza, cola och lösviktsgodis för 71 (och 50 öre, för att vara exakt) kronor, aspeppade på att ha en mysig kväll...framför varsin dator iofs, men ändå. Vi kommer hit och här finns inget internet. Niklas berättade att vi måste leva på Almebergs sugiga internet i en vecka till och när den veckan gått kommer vi att få ett trådlöst internet som inte kommer funka på min dator.

Så varje gång jag ska blogga måste jag låna Antons dator och skriva på ett tangentbord som är så freaky att jag måste skriva jättelångsamt. Det är en sak jag stör mig på jättemycket, på min dator skriver jag jättefort och på andras datorer skriver jag jättelångsamt. Iaf, vill jag lägga in en bild här måste jag ta den från min dator, lägga in den på ett USB-minne och sen lägga in den på hans dator.

Och som en fin avslutning så glömde jag självklart kamerasladden hemma, så jag kan inte ens tömma kameran och leka med bilderna i photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0