16 april ´10 - Fredag

Alla som har en ipod/mp3/whatever vet ju hur jobbigt det är när man tar upp prylen ur väskan och märker att sladden har rullat ihop sig till en knut som man måste tillbringa minst fem minuter med att få upp. Innan när jag letade upp min ipod i väskan hade sladden åkt ihop till en knut tillsammans med mina hörlurar till mobilen samt min gigantiska nyckelknippa. Vettefan hur länge jag satt på sängen och försökte lösa upp hela skiten.

Iallafall, jag och Nellie hämtade precis Ofelia på skolan. På vägen hem hade vi springtävling. Hatar att både ett djur och en sjuåring har bättre kondis än mig. Nellie vann, sen kom Offi och några meter bakom lunkade jag med ett plågsamt håll som dunkade i magen.



Ofelia och jag, 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0