17 april ´10 - Idag är det en perfekt dag att ta livet av sig...

... Men jag ska försöka undvika det.

Det senaste dygnet har varit åt helvete. Jag och Anton äter upp varandra så mycket att vi inte firade våran "ett år och två månader-dag" igår, jag tillbringade halva kvällen med att bara gråta och resten av kvällen med att leta efter löshår. Jag behöver göra en rejäl make over, så nästa vecka ska jag förhoppningsvis både färga håret och sätta i överdrivet långt löshår. Imorse började jag dagen med att trilla över en flyttlåda och sen när Jojan ringde  tackade jag henne genom att fräsa åt henne tills hon la på luren. Idag skulle jag träffat Linn, men hon svarar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0