31 augusti ´10 - Igår kväll

Igår var det tjejkväll på mitt rum. Jag, Cissi och Hedvig satt och skvallrade i några timmar tills "Fångarna på fortet" började och jag fick slänga ut dom från mitt rum och tvinga ner dom till Tallbacken där vi kurrade ihop oss i tv-soffan. Fan, vad jag är glad att det programmet har börjat igen. Det enda jag inte tycker om är den påverkade sommarturisten uppe i tornet? Vart är den gamla gubben? Om han nu är död (.____.) varför kunde dom inte bara sätta dit en ny gammal gubbe? Jag vet att det är 2000-talet, men ingen som är under 80 år får sitta där uppe och läsa gåtor. Det borde vara lag på det.

♥ vs ?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag älskar den gamla nya "gamla" gubben, det är ju han som spelar gammelman i hem till midgård! :D

2010-08-31 @ 10:54:37
URL: http://alexandratkauc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0