5 augusti ´10 - Last night

Igår var det en väldigt, väldigt bra kväll. Vi åkte till mitt gamla hus och gick in hos mina grannar och satt och pratade i evigheter. Sen gick vi till Jay och åt blåbärspaj och när vi satt där i köket såg jag Luna ute på gatan så jag gick ut till henne.

Hon hade fått ett nytt halsband och samtidigt som jag försökte kolla om det satt på tillräckligt löst så kom kvinnan som nu tagit över henne. Vi satt där i lite mer än två timmar och pratade om Luna, mig, flytten och allt. Nu känns allting mycket bättre. Det märktes på både kvinnan och Luna att dom verkligen tyckte om varandra.

Vi åkte hem någon gång efter tolv och åkte förbi McDonalds och hämtade upp några cheeseburgare och sen tittade vi på The nightmare before christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0