16 december ´10 - Vaknade på skolan, somnar i Malmö

Julavslutningen är egentligen imorgon, men jag hade att välja mellan att vara med då och sen åka tåg hem eller åka idag och åka bil. Valet var enkelt. Efter skolan städade jag och bebis skiten ur mitt rum och när jag packat klart kom papi och hämtade mig. Radion varnade gång på gång att alla borde hålla sig borta från vägarna pågrund av halka, så vi åkte från Horred mot Varberg i 10 km/h. Sen började den eviga resan mot Malmö. Fy fan, vad segt och tråkigt det var. Vi kom fram vid niotiden och mamma var så mammig som bara hon kan vara. Vi satt och drack vin och pratade om vad som hänt sen oktober resten av kvällen.

Imorgon ska jag sova ut och sen skriva en lista på grejer jag ska göra under lovet. Jag som trodde att höstlovet skulle bli ett helvete... Nu är det tre veckor.

Jaja, jag blev lite sugen på en speciell film efter ett visst inlägg igår så nu ska jag titta på den och försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0