31 december ´10 - Nyårsafton

Skitdag. Nyårsafton blir alltid skit, varför lär jag mig aldrig?

Jag försökte muntra upp mig själv lite genom att göra mina naglar fina. Jag skulle måla dom svarta och sätta på lite nageldekorationer, men när jag skulle måla dom råkade jag spilla ut flaskan på handen och nu går inte färgen bort...


Jag är iallafall i Varberg nu, men jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Antagligen sitter jag hemma med Anton och... gör något.


2011... börja nu.
Jag har iallafall kommit på ett nyårslöfte.

Jag ska försöka rädda min kropp. Jag har så himla dålig kondition och jag har börjat må riktigt dåligt av det. Jag kan inte gå korta promenader utan att hjärtat slår en miljon slag i minuten och jag får ont i bröstet. Så det måste ändras på om jag ska kunna få leva till min trettioårsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0