Ibland tänker jag...

... på det här med mensvärk.

Vaknade imorse och upptäckte att jag blodat ner mina vita trosor. Bra start på första skoldagen.
Under första lektionen kände jag hur mensvärken långsamt satte igång. Tjugo minuter senare gick jag till toaletten för att spy. Under rasten tog jag en ibumetin på 600 mg och efter en halvtimme var mensvärken borta och jag fick tillbaka livslusten. Under lunchrasten (två timmar senare) kände jag hur värken kom tillbaka och mer eller mindre (kommer inte på vad det heter på svenska) lost my mind. Efter maten var mensen borta och har fortfarande inte kommit tillbaka.

Min kropp var tydligen tvungen att avsluta hela projektet då det skulle tagit livet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0