29 juli ´10 - Lööööööve is the in air

Jag är en kärleksfull tönt. Anton och jag sov ut till tolv och sen har vi legat i sängen till fyra och bara myst. Frukost blev McDonalds där jag smakade på en av deras nya hamburgare som hette någonting med "bacon deluxe". Den var riktigt god! Vi satt kvar där ett tag, pratade om böcker och köpte chokladmuffins.

Sen skulle Anton iväg till jobbet och det blev farväl som halvt påminde om slutet på Titanic. Inte för att någon grät, var döende eller låg i isvatten, men jag frös så överdrivet mycket. Så fort han stuckit satte jag på alla element, stängde dörrar, satte på datorn och kröp under täcket. Nu har jag smått skapat en liten bastu och trivs finfint.

Jag har försökt få tag på Jay eftersom jag ville leka med henne idag, men hon har musikalföreställning hela kvällen. Vi får väl försöka träffas i helgen istället.

När Anton kommer hem igen ska vi titta på "I love you, Philip Morris" och "The hitcher". <-- Den ska in i filmtipskategorin.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0