31 juli ´10 - Har man råd att äta ute har man råd att tatuera sig

Anton och jag lever lyxliv här i Varberg. Eller alltså, vi bor i en fuktig källare som låter under nätterna men vi har iallafall en toalett, dusch, tvättmaskin och kylskåp. Men med lyxliv menar jag att vi äter ute hela tiden. Jag har inte ätit hemlagad mat sen jag kom hit. Även om det inte är så nyttigt så köper vi McDonalds och pizza hela tiden. Frukost, lunch, kvällsmat. Dock kände vi oss lite trötta på det imorse så vi gick till ett café och köpte baugetter som vi tuggade på ute i solen.

Det var även torgdag och vi gick runt bland stånden och tittade på saker. Vi hittade ett ställe där dom sålde låtsastatueringar och efter att jag tjatat som en tioåring ett tag gick Anton med på att vi skulle tatuera oss ikväll. Jag valde ut två gröna örnar som vi ska ha på ryggarna.



Ingen kamera och ingen mobilsladd, så det blir enbart cambilder framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0