8 juli ´10 - Good morning, ladies and gentlemen

Jag kunde inte somna igår så jag låg vaken hela natten och tittade på Top model. Anton hade däremot inga problem med att sova och slå skiten ur mig samtidigt. Till slut blev jag arg och puttade till honom så hårt att han flög in i väggen. Han vaknade, tittade på mig som om han funderade över hur han skulle döda mig och somnade om. Jag höll andan hela tiden...

Våran underbara morgon började med att Antons jobbarkompis ringde och frågade när Anton tänkt komma till jobbet. Fem minuter senare slog han igen ytterdörren och kvar är jag. Vi som skulle gå på stan idag... Mja, mja jag får väl göra det själv.

Ikväll har vi bokat biljetter till Eclipse tillsammans med Jojan och Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0