18 juni ´10 - Black out

Igår bröt jag ihop rejält. Jag vet seriöst inte hur jag ska hantera allting som händer nu. Inatt bar Anton upp en tv med inbyggd video till hans rum och medans han sov tittade jag på en film som jag älskade när jag var liten. "Björnungarnas jul" som handlar om två björnungar som struntar att gå i ide för att fira jul istället. Den filmen brukade jag se året runt.

Imorse vaknade jag på fel sida och bara grät. Sen hörde pappa av sig och sa att han skulle åka förbi Varberg och kunde hämta upp mig och sen åka till Malmö. På söndag ska han tillbaka till Varberg, så han ville att jag skulle stanna i Malmö under helgen. Jag grät igen och sa att jag måste ha med mig Anton och han fick till slut gå med på det. Nu ska jag klä på mig och packa, så åker jag om en timme.


Jag måste bara säga tack till alla som kommenterade mitt inlägg om kinesisk konst. Ni gjorde verkligen min dag. Tack som fan. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0