Ibland tänker jag...

... på det här med att köpa presenter till killar.

Ingen kan säga emot mig när jag säger att det är superenkelt att köpa presenter till tjejer. Såväl som flickor, tjejer, kvinnor eller tanter. Ge oss en blomma eller ett smycke (behöver inte ens vara guld eller silver) och vi avgudar dig för resten av livet. Ge oss fina underkläder och vi sexar med dig hela natten. För att inte tala om vad vi skulle göra om vi fick choklad... Eller jag kanske bara talar för mig själv där? Iallafall, så kommer vi alltid att vara tacksamma för vad killar än ger oss.

Sen kommer vi ju då till det lilla miniproblemet: att ge nånting tillbaka. Ingen kan heller här säga emot mig när jag säger att det är supersvårt att köpa presenter till killar. Så länge man inte själv sätter på sig några utmanande underkläder, strippar och sen gör saker som killen bara fantiserat om sen han var tretton. Eller, alltså... Om man ska göra nånting för sin pojkvän. Jag rekomenderar ingen att göra detta för sin pappa på fars dag eller nått.

Anton fyller tjugo på måndag och just för att det är tjugo, så måste det vara något riktigt speciellt. När han fyllde nitton hade vi varit ihop i en halv månad och jag var jättenervös över vad jag skulle köpa. Det slutade med att jag kom till honom med fyra paket: en T-shirt, en film, en snusdosa och hans favoritchoklad. Några månader senare hittade jag filmen längst in i en hylla med ett tjockt lager damm över sig och förra veckan skällde jag på honom för att han idrottat i T-shirten (om du läser detta älskling så är jag inte arg längre... bara lite) som jag köpte. Snuset och chokladen uppskattade han iallafall.


Och nu sitter jag här ännu en gång. Dock lyckades jag hitta en riktigt bra hemsida.
www.presenttips.com
Där fyller du först i vad det är för sorts present, sen vad presenten som minst och mest får kosta, om det är till en man, kvinna eller ett par och slutligen fyller du i vad personen har för personlighet, intressen, osv och sen kommer det upp olika förslag på saker man kan köpa och beställa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heii:) gullig du e fan

hur e d me dig?

2010-03-05 @ 22:22:01
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0