1 maj ´10 - Posh

Jojans garderob har en förbannelse över sig. Varje person som går in där vill aldrig gå ut. Eller iallafall inte jag. Så har det fan varit sen jag var tolv! >.< Jojan hade (har!) alltid coolare kläder än mig. Spelar ingen roll vad jag köper eller hur mycket jag köper, hon ligger alltid ett steg före! Nu blir jag upprörd... Jag har inte sett in i garderobens öga på snart ett år, men jag tänkte ta mig en liten tjuvtitt nu på morgonen och upptäckte att ingenting har förändrats...

Så det jag gör varje gång jag är hos Jojan är att låtsas att jag är Jojan. Jag går in i hennes garderob och har på mig hennes coola kläder hela dagen. Idag kunde jag bara inte bestämma mig för ett plagg, så jag kommer bete mig som om jag är Viktoria Beckham och byta kläder flera gånger idag. Jojan hjälpte mig välja ut några tröjor.

Jojan: "Mick Jagger-tröjorna ligger där borta."
Jag: "Mmm..." (Tänker: "Mick-who??" och känner mig allmänt outbildad)

Jojan förstod att jag inte fattade vad hon pratade om, så hon gav mig dagens första tröja som fick mig att må lite bättre eftersom det faktiskt finns fler outbildade människor här i världen.

10:46




DEN SOM KAN SÄGA VEM MICK JAGGER ÄR UTAN ATT GOOGLA HANS NAMN FÅR EN KAKA!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vem vet inte vem mick jagger är? Haha, milli pilli xD

2010-05-01 @ 20:05:44
URL: http://alexandratkauc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0