3 maj ´10 - Zzz...

Jag gick på första lektionen, sen kom katastrofen och jag fick ligga nedbäddad i sängen resten av dagen. Jag har proppat i mig en påse chips och två kexchoklad. Sen har jag sparat en tills imorgon...

Jag har passat på att gnälla lite extra när Anton ändå varit här och tagit hand om mig, men imorgon ska han på innebandytunering från sex på morgonen till sent på kvällen tillsammans med resten av grabbarna i huset, så jag vet inte vem jag ska gnälla till. Jag har inte heller några pengar på mobilen .___.

 Anton håller på att packa just nu och frågade vad han skulle ha med sig. Jag svarade ironiskt "En tröja som är söndersprayad med min parfym" och han svarar helt seriöst "Ja, det ska jag".


Nu är jag så jävla trött att jag kommer somna snart, så jag måste skynda mig och ta bort sminket och sen krypa ner i sängen som är fylld av smulor efter chips >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0