4 maj ´10 - Jävla morgon

Jag vaknade klockan sex av att Anton gick upp för att klä på sig. Han tände i taket (idiot) och sen gick han ut i vardagsrummet och började prata med dom andra. Jag försökte ropa (går ju jättebra när man halvsover under ett täcke) men han hörde såklart inte det. När han kom tillbaka släckte han och skulle pussa mig hej då och började whina över att jag inte pussade tillbaka ordentligt. Jag sov ju, för Guds skull >.<

Iallafall, jag somnade om och vaknade igen vid nio av att jag hade världens mensvärk. Så jag låg i sängen och försökte överleva tills jag somnade om och vaknade igen nu. Självklart har jag fortfarande ont.

Så dagens planer är:
* Klä på mig nu och gå och få lite mat i magen (Det är ju faktiskt pannbiff och potatis med brunsås idag^^)
* Duscha (!!!)
* Städa undan lite. (Ytterst lite. Anton borde sköta det när jag inte kan. Även om han inte är här...)
* Fortsätta kolla på Americas next top model säsong 2.
* Leta reda på den där kexchokladen jag sparade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0