1 september ´10 - Träningsvärk på högsta nivå

Anton och jag skulle ju börja träna när vi började skolan igen, men han fuskar. Han tränar hela tiden. När jag var på min photoshoplektion styrketränade han och sen tog han en joggingtur. När jag satt på rummet och kollade läget med chipspåsen sprang han ut igen. Det är som om han inte vill ha med mig längre...

Iofs så kan jag pyttepyttelite förstå varför om det nu skulle vara så. Vi skulle jogga i måndags och jag var lite ovan. Jag fick håll i nedförsbacken, jag var tvungen att stanna och vila var tjugonde sekund och när vi sprang på 70-vägen brann mina lungor så jag la mig ner på vägen och stannade där tills Anton drog upp mig.

Ändå fick jag en ny chans igår när vi bestämde oss för att spela badminton. Först spelade vi bara lite på kul, men då kom det in två killar som tydligen spelat den sporten i flera år och utmanade oss på en match. När jag och Anton ledde med
8 - 0 började dom plötsligt spela på riktigt och totalslaktade oss.
Idag mår inte våra armar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0