23 september ´10 - Förädare

(Jag hade glömt bort vilken månad det är, så jag var tvungen att kolla upp det innan jag skrev rubriken...)

Iallafall, dagen blev värre igår. På kvällen började jag må dåligt och inatt vaknade jag vid tre av att jag inte kunde andas genom näsan och mådde allmänt sämst. Jag låg vaken i några timmar, puttade på Anton lite då och då och snöt mig var femte sekund. Senaste gången jag tittade på klockan var den kvart i sex och sen vaknade jag plötsligt av väckarklockan.

Jag stod ut på två lektioner idag och efter en jävla massa "Men hur mår du egentligen?", "Oj, vad du ser sjuk ut" och två äckliga koppar te gick jag hem och kröp ner under täcket och här har jag legat sen dess och mår nu ännu värre.

Imorgon ska klassen till bokmässan i Göteborg och jag vill såå gärna följa med, så jag ska ställa klockan för säkerhets skull och hoppas att jag mår bättre. Annars får jag stanna i sängen för resten av dagen... och helgen. Spelar ingen roll hur sjuk jag är/blir, Anton ska överge mig och åka till Varberg för att supa fredag och lördag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0