13 april ´11 - Chokladmuffins!



Månadens värsta period är här och försöker som vanligt ta död på mig. Men jag funderar på att gå till motattack och baka chokladmuffins. Idag har jag tillbringat några timmar i konsthuset och för en gångs skull så kändes det bara helt och hållet avslappnat och dessutom blev jag väldigt nöjd med allt jag gjorde. Men jag blir ändå inte av med klumpen i magen. Jag har ingen lust med varken lov, Malmö eller födelsedagen. Nu ska jag försöka hitta ett recept på muffins och sen anstränga mig för att inte förstöra hela köket. Jag har aldrig lyckats med att baka muffins och det har alltid slutat med att jag fått göra rent hela ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0