2 april ´11 - Lördagsplaner

Den här helgen kommer bli en riktig feel good-helg. Baby är kvar på internatet och hela helgen kommer bestå av mat och den lyxen som man kan förvänta sig här ute i skogen.

Igår åkte vi in en snabbb runda till Varberg och hämtade upp några riktigt bra böcker från biblioteket. När vi kom tillbaka till skolan lagade vi fläskfilé med pommes frites som vi åt upp tillsammans med resten av familjen på Tallis. Sen satt vi och pratade hela kvällen och lagom till Talang var chokladpuddingen färdig.

Imorse vaknade jag klockan sex av en mardröm, så efter att ha gosat med katten och spelat farmville ett tag så lyckades jag ändå somna om vid sjutiden. Jag vaknade igen vid tolv och en halvtimme senare stod jag och Anton i köket och stekte pannkakor.

Nu har vi legat och slöat i soffan framför tv:n och ska snart gå ner till skolbyggnaden och antingen spela badminton eller gymma och sen ska vi basta. Jag vet inte än vad det blir till kvällsmat, men efter maten har vi två chipspåsar på 500 gram. ^^



Första bilden på oss.
2009


Kommentarer
Postat av: mandii

va gulligt ! :) jättehäftig blogg !! kram

2011-04-07 @ 12:06:44
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0