27 april ´11 - Jag är hellre överviktig än att träna

Idag har jag varit riktigt dum. Eller smart. Beror på hur man ser på det.

Till lunch åt jag två portioner lasagne med massor av grönsaker och efter maten gick Anton och jag (hör och fucking häpna!) lite mer än en mil. Vi gick från skolan till Horred för att lämna tillbaka en ynka bok till biblioteket och det ska jag aldrig mer göra om i hela mitt liv. Mina ben skrek av smärta och solen stekte. När jag lämnat tillbaka boken gick jag in på ICA och köpte chips och bad sen Anton att ringa en kompis från skolan som fick komma och hämta oss. Aldrig att jag går två mil...

Så fort jag kom tillbaka till skolan stack Cissi in i gympasalen och hämtade badmintongrejer och sen spelade vi badminton utomhus i solen i två timmar. Nu är jag helt slut och efter att jag har duschat ska jag ner i sängen och stanna där tills skolan börjar imorgon.



Jag om en halvtimme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0