9 april ´11 - M & company

Oh my, jag får snart gäster!
Linn och Alex är påväg hit och jag har (på rekordtid) städat mitt rum och diskat den äckliga högen i köket. Och Anton som säger att jag inte kan stressa...

Jag trodde att jag skulle dö innan, föresten. Två gånger, till och med. Katten var halvvägs ut genom fönstret innan jag hann få tag i hennes höfter och dra in henne igen och när jag skulle ner till tvättstugan så följde hon efter mig och höll på att försvinna bland alla grejer där nere. Det är inte lätt att ha en innekatt.


Appropå den videon jag la upp igår, så hittade jag en till video på Mike och Vidar när dom hade en beatboxinglektion för ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0