31 augusti ´11 - Hehe, imorgon slipper jag äntligen stava till "augusti" igen tills nästa år

När jag var tonåring läste jag för första gången mangan Sailor Moon. Efter att ha tittat på animen sen urtidernas tid och sen samlat på mig alla filmer och avsnitt som finns, så måste man ju läsa mangan också. Den är annorlunda om man jämför med animeserien, men så mycket snyggare tecknad. Ja, förutom Luna då. Hon får gärna se ut som hon gör i animen. Jag satt inne på Mangafox och läste Mars när jag plötsligt kom tänka på Sailor Moon och nu har jag läst så mycket jag orkar. Den är fortfarande himla fin.



Imorgon ska jag städa mitt vidriga rum. Golvet är fullt av damm, kaffet i muggen möglar snart och mina lakan stryper mig på nätterna. Allt ska bort. När rummet är städat och lakanen är nya ska jag tända rökelser. Det har jag inte heller gjort på evigheter.
Allt ska förnyas.

Kommentarer
Postat av: jojs

Förnyelse låter bra. Jag är glad att du tagit upp städandet och mangaläsandet, inspirerar mig att också göra det!

2011-09-01 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0