1 december ´11 - Breaking dawn, part 1

Medans Jojan är i skolan passar jag på att rota igenom hennes garderob (varförvarförvarför har inte jag så snygga kläder?!) och diska. Senare ikväll har vi bokat biljetter till Twilight där vi ska möta vår största rädsla som vi undvikit i så många år. Se Robert ha sex... Fjortisarna kommer kasta popcorn på oss när vi skrattar ihjäl oss.

Igår lyckades jag göra upp en militärplan över helgen. Det kommer bli lite flängigt, men det kommer nog att gå bra. Imorgon ska jag träffa Mike och sen kommer Oscar hit och sen återvänder vi till Varberg. Jag har inte varit där på en månad, men det känns som ett år.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Man får aldrig se när de har sex :( buhu!

2011-12-01 @ 14:28:24
Postat av: Linda

Jag såg den filmen för några dagar sedan. Älskar inte twilight filmerna, men detta var enligt mig den bästa av dem. Jag är en sån som alltid skrattar på fel ställen när ja gär på bio, och hade garanterat gjort det under sexscenerna med.



O.C är en apbra serie, bara jag som har ett crush på Ryan under HELA serien? Pinsamt att jag bara äger första säsongen, det får bli en shoppingrunda på Hemmakväll efter jul :P

2011-12-01 @ 20:14:44
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0