10 februari ´11 - Förberedelser inför sportlovet

Jag är väl mer eller mindre helt frisk nu. Jag ska bara hosta upp det sista snoret så är allt bra sen. Anton däremot... Min lilla gubbe ligger i sängen och snorar och gnäller. Men det var faktiskt Mike som smittade honom så jag är oskyldig. Imorgon ska jag till skolan och försöka skriva en uppsats på sju sidor på två timmar, men om jag inte klarar det så har min lärare sagt att jag kan skriva den under lovet.

Lovet... Usch, jag vill inte åka tåg imorgon! >.< Sist jag åkte tåg var när jag skulle till Varberg efter höstlovet och det var så löjligt trångt att dom till och med bad om ursäkt i högtalarna gång på gång och tidningen skrev om det nästa dag. Jag vill inte vara med om det igen. Det är ju jobbigt nog som det är.

Så... nu över till ännu en lista.
(Det här med att skriva texter i photoshop är beroendeframkallande.)
Anton kommer antagligen inte till Malmö förrens på torsdagen, så han missar två viktiga datum, men dom får vi fira senare.



Jag tittar på "Svensk maffia" nu, så jag vet precis hur jag ska få mina pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0