12 februari ´11 - Let the game begin

Under veckan har mamma och mina systrar lekt "Halv åtta hos mig". Varje dag har någon av dom gjort en trerättersmiddag som alla har fått betygsätta. Vinnaren ska koras i helgen... efter att jag och pappa fått ge oss in i leken.

Problemet är att jag ärvt min tävlingsinstinkt från pappa. Det här är ingen lek, det är blodigt allvar och jag ska vinna. Hela familjen har varit på stan hela dagen och pappa är (var) jättetrött tills jag höll ett mördarpeppningstal utanför Ica som påminde om något som bara Hitler lyckats med hittils. Nu är han igång igen och vi ska hänga i köket den närmaste timmen.

Nu fan är det krig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0