22 februari ´11 - Dawn of the dinosaurs


Jag blev väldigt sugen på att se Ice Age 3 i söndags och pågrund av skolans internet så var den inte färdigladdad förrens inatt, men eftersom jag ändå precis skulle gå och lägga mig då, så jag satte på filmen och la mig bekvämt och så började karaktärerna prata på holländska. Varför kan jag aldrig lägga en sekund på att läsa vilket språk filmen är dubbad till? Det är inte första gången det här händer. Dock var jag snabb och satte en ny på laddning och den hann bli färdig under natten.

Jag skulle helst av allt bara vilja sätta på mig mjukisbyxorna nu och titta på filmen, men jag har en lektion kvar och sen ska jag faktiskt gå och träna... om jag kommer klara av det. Jag är så jävla hungrig och så serverar dom soppa till lunch idag. Jag behöver riktig mat om jag ska kunna stanna kvar i det illaluktande gymmet. Och just det, uppsatsen...



Så jävla bra


Kommentarer
Postat av: Anton

Dög den inte på holländska? hehe :) Lite kul va d iaf! :D

2011-02-22 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0