4 februari ´11 - Anton är nikotinkåt

Äntligen är vi färdiga med projekten! Inga fler katter!
Idag har jag redovisat och nu är allt över! Hurra!

Första februari bestämde sig Anton för att sluta snusa och nu är det jag som får ta smällen för hans val. Han är som en ekorre med ADHD som druckit för mycket kaffe. Han ska stanna kvar med mig på skolan i helgen och har varit
ovanligt irriterande hela eftermiddagen.
Han har även gjort sin egna cover på mikrofonkåt...

Iallafall, så är mjukisbyxorna på och kommer stanna där hela helgen. Vi har handlat ingredienser till chockladmuffins, chips, cola, godis och sån pizza som man värmer i ugnen.
Anton: "Men om jag lagar falukorv idag, så kan du väl laga pizza imorgon?"
Jag: "Självklart. Hehehe..."
(Det är inte lätt att koncentrera sig när man inte är full av nikotin som jag...)




Appropå "mat", om jag förstått det hela rätt så kallas dom här för "Lyxiga wienerbröd" och är så galet goda så det finns inte. Jag och baby har börjat köpa såna här lite då och då. ♥ (Mobilbild som vanligt. Återuppliva min kamera, Gud!)

Kommentarer
Postat av: Anton

Attas lurad ;P

2011-02-13 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0