21 februari ´11 - Jesus och Big brother

Jag har suttit med min uppsats hela dagen och nu är jag iallafall igång. Igår testade jag ju min första Ben and Jerry's och ärligt talat tyckte jag att den bara smakade som vanlig chokladglass. Dock ska jag testa lite fler smaker då den här glassen blev kvällens samtalsämne och jag har fått tips på några andra sorter.

När jag ändå är igång med att testa nya grejer så har jag faktiskt gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra: jag har sett mitt första avsnitt av Big brother. Jag har ju inte växt upp med fler kanaler än ettan, tvåan och fyran så jag har aldrig sett det programmet. Jag visste inte vem Carolina Gynning var förrens jag fick hennes självbiografi. Men nu ska jag ta igen flera tonårsår av okunnande och se hela den här säsongen... om jag orkar, det är sjukt irriterande personer som är med.

Nu ska jag gå och hälsa på Tallbackens nya familjemedlem. Caroline har fått ta hit sin katt Jesus som ska stanna här tills terminen är slut. ^^



Föresten, jag var hos Jay igår och lämnade hennes födelsedagspresent.
En Alice Cooper-kopp som hon och hennes pappa kommer få slåss om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0