11 januari ´11 - Jag är dränkt i katter

Jag har suttit med mitt projektarbete sen klockan halv två och nu orkar jag inte mer. Nu vet jag iallafall hur man mumifierar en katt och det var dagens "att ta reda på-utmaning". Min lärare är nöjd.

Inatt hade jag en riktigt löjlig dröm. Jag drömde att jag vaknade extra tidigt och hade att välja mellan att ta ett morgondopp i poolen i trädgården (?) eller att skriva ett blogginlägg. Jag valde blogginlägget och när jag skrev det klagade Anton på att jag gjorde det istället för att vara med honom. Precis när jag skulle trycka på "spara och publicera" väckte Anton mig och jag hade försovit mig. Jag har inget minne av att min väckarklocka ringt, men jag hann i tid till frukosten.

Innan jag gick in i matsalen läste jag att det skulle bli pizza till kvällsmat och tjatade om det hela morgonen tills Anton och Mike var lika peppade som mig. När vi skulle äta lunch hade ordet pizza dock ändrats till pastasallad. Innan mina grabbar gick till anfall räddade en mattant mig och berättade att det faktiskt hade stått pizza imorse, men att dom var tvungen att ändra det så vi får pizza en annan dag. .___.


Nu blir det Narnialäsning i en timme och sen blir det... pastasallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0