3 januari ´10 - Hoho, vad jag är mätt!

Idag har jag och Anton varit på stan och tittat på navelpiercingar och jag fick med mig en hem. När vi ändå var där så passade Anton på att klippa sig och nu ser han ut som en gullig liten pudelvalp.

När vi kom hem började vi förbereda en trerättersmiddag.
Det ordet får det att låta överdrivet lyxigt, vilket det inte var men det var väldigt mysigt iaf.
Förrätt: Ett kex med en salamiskiva.
Huvudrätt: Makaroner och falukorv.
Efterrätt: Vaniljglass med vit choklad och hallon.



Appropå ingenting, här är dagens bästa bild.


Kommentarer
Postat av: Flickvall

SÅ jäkla söt bild!

2011-01-03 @ 21:55:59
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0