18 juli ´11 - Filmval

Med ovanligt tunga ben gick jag några meter från lägenheten till Netto och fick en sån löjlig beslutsångest som jag får ibland. Jag stod mellan grillchipsen och ostbågarna i tio minuter, valde chipsen och gick sen och hämtade en stor flaska cola och gick mot kassan för att vända om och ställa tillbaka colan och istället hämta en fanta på burk som också ställdes tillbaka. I kön fick jag gå före en kvinna som handlat mat för resten av sommaren och i kassan blev kassörskan lättnad av att jag inte tog illa upp över att hon ville se mitt ID innan jag fick mitt snus. Hon hade väl tydligen haft problem med sånt tidigare. Så fort jag kommit utanför affären ville jag hellre ha ostbågarna...

Nu sitter jag här... igen. American history X, andra säsongen av Grey's anatomy eller Ingen kan älska som vi?

För ett par somrar sen satt jag och tjuvlyssnade på två tjejer som pratade om den här filmen som jag aldrig hade sett då. Dom gick igenom allt från första scenen till sista, så jag visste precis vad som skulle hända. Dock var den skitbra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0