23 juli ´11 - Hundbesök

Jag skulle röja undan på rummet och storstäda när telefonen ringde och min pappas faster sa att hon skulle komma och hälsa på om tio minuter. Jag och mamma jobbar ovanligt bra under stress. Jag hade ju lagt ut alla mina grejer på golvet och i sängen, men lyckades på rekordtid gömma undan allt i garderober och under sängen. Sen sprang jag ner till affären och köpte kakor och så rann tiden ut och det plingade på dörren. Nu har vi fikat och medan dom pratar vidare försöker jag fortsätta städa på rummet. Jag hade ju precis kommit igång >.<



Tufftuff. (ascoolt namn)
Tre hundar i huset på knappt en vecka.
Jag börjar bli bortskämd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0