1 juni ´11 - 03:02

Knappt en veckas sommarlov och jag har redan vänt på dygnet. Idag började jag packa upp och det borde jag egentligen ha gjort redan första dagen, för det här tar sjukt lång tid. Skönt ändå att det är sista gången. Jag har packat upp alla kläder och lagt dom fint i garderoben och småbörjat fixa till sminkbordet. Det kommer nog bli riktigt snyggt. Jag har ju inget skrivbord, men ett inbyggt förråd (eller vad man nu ska kalla det) i väggen och där inne har jag gjort ordning hyllor med konst, hygienprylar, alkohol, papper och övriga grejer. Imorgon ska jag fortsätta packa upp och sen storstäda hela rummet. Äääntligen kan jag använda mina rökelser igen utan att vara livrädd för brandlarmet och 3000 kronor i böter.

Nu ska jag fortsätta kolla klart på det extra långa sista Desperate housewives-avsnittet för den här säsongen.



every time you messed with my head
all the things you did and you said
see my scars spell out your name and you're paralyzing me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0